خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 10:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قادری مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با مدیران عامل بانک ها جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با مدیر عامل بانک‌صنعت‌ومعدن داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات برخی از واحدهای تولیدی حوزه انتخابیه صحبت شد و مقرر گردید اقداماتی در این رابطه انجام شود.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با مدیر عامل بانک‌صنعت‌ومعدن داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات برخی از واحدهای تولیدی حوزه انتخابیه صحبت شد و مقرر گردید اقداماتی در این رابطه انجام شود.

وی افزود: همچنین جلسه ای هم با مدیرعامل بانک‌ملت برگزار شد که در این نشست معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیرازهم حضور داشتند و از موضوعات مطروحه در این جلسه می توان به  تهاتر بدهی ها و مطالبات دانشگاه با شرکتها و این بانک اشاره کرد که خوشبختانه در این باره نیز قول هایی داده شد تا این موضوع صورت پذیرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین با حضور در بانک مرکزی و جلسه با معاون ارزی مشکل دو واحد تولیدی و یک شرکت خدماتی استان را پیگیری و قول مساعد برای حل مشکل ارزی و تسهیلاتی این واحدها داده شد همچنین در تماس با معاونین اعتباری بانک های ‌رفاه ‌و‌ملت موضوع تسهیلات ماده ۵۶ و تهاتر مطالبات و بدهی های دانشگاه‌علوم‌پزشکی‌شیراز دنبال شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: رایزنی هایی هم  با رئیس و معاون زیربنایی سازمان‌برنامه‌و‌بودجه کشور و قائم مقام بانک‌مرکزی جهت افزایش حجم مجوز شهرداریها در انتشار اوراق مشارکت مترو و اضافه کردن بانک‌شهر به مجموعه بانکهای دارای مجوز عاملیت اوراق مشارکت صورت پذیرفت./

پایان پیام

  • کد خبر : 377079
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار